"mi bajod? - semmi"

2014.05.08. 18:44

Biztos velem is baj van, nem csak az emberekkel. Mert értem, hogy biztos ostoba vagyok, ronda és bunkó, ezért nem lehet szeretni, na, de hát azért az is csúnya, ha folyton keresztül néznek és átgázolnak rajtam. Ez a hét a tuskóság jegyében telik, de ez nem valami jó tematika. Láthatatlan lettem. Nekem beszólhatnak, átléphetnek rajtam. Semmi gond, csak én vagyok. Velem nem kell törődni, bele lehet taposni a földbe...

Csak meddig lehet ezt karcolás nélkül elviselni...?

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr156135923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása