napló: hó

2012.12.08. 16:24

Na, végre, hogy leért a hó a mediterránok közé is! Reggel kinéztem és fehérség mindenütt, ez már kellett a lelkemnek. A karácsonyi rohangáláshoz jól fel is öltöztem, és megállapítottam, hogy az erdészbakancs bizony istencsászárság, nem kell benne totyogni, mégsem esel el, állat! Mérsékelt volt az embertömeg, mindent kaptam, amit akartam, és a megérdemelt Lavazzámat már elégedett karácsonyi hangulatban kortyolgattam. Ez jó kis délelőtt volt, tényleg!

A folytatás nem volt ilyen rózsás, de azt hiszem, a melót felfüggesztem, és csinálok végre valami értelmeset is, akkor visszatér a chill mood. Mondjuk nem megyek át a flexelő szomszédhoz, hogy elkövessek rajta valami három évig terjedő személy elleni bcs-t, hanem megnézek valami kung-fu filmet, hátha visszajön a zen és lelkem egy nyugodt tó lesz. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr914954560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása