hülye hét

2012.02.17. 20:57

Túléltem, leálltam a mérgekkel, inkább önerőből fogok gyógyulni a továbbiakban, mielőtt végképp kinyír a farmakológia. :)

Végre venerdí, ami azért jó, mert végre nem kell hallgatnom a "kedves" kollégáktól, hogy minden, de minden rossz, amit csinálok, de még az is, amit nem én csinálok, mert az is biztos valami idióta, semmire nem jó jogász volt (bíróság, hatóság stb.) vagy bárki más, de mindegy, én miért nem vettem észre, hogy hülye volt az illető, akkor is kollektív bűnösség, dögöljek meg. Hurrá. Nem lehetne, hogy néha más is feleljen a hülyeségért, ne csak én...? Kezdem rohadtul unni.

Most két nap méreg-telenítés jön, de nem biztos, hogy ez elég lesz. :(

Kis vidítás:

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr624125497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása