napló: edzőtermi típusok

2018.09.14. 17:29

Kifogyhatatlan téma a "miféle alakok járnak ide".

Egyrészt én mit keresek ott, ugye, de hát ez a kisebbik baj, ha nincs futás, jöhet a gyurma, nem szégyen az. Igen, én vagyok az a típus, akin somolyognak a fekvenyomó padról, hogy "ez meg hogy kerül ide, azt se tudja, hol kell állítani a súlyokat". Mindegy, nem nekik járok oda.

De az ilyen cicavirágok, mint a mai két leánka, hát, ezektől kész vagyok.

Eleve kb. egyszerre értem velük oda: én feltipegek a negyedikre gyalog, ők nyilván lifttel jönnek, alig előttem érnek fel. 10 perc sétafika után egy órát csücsükéltek valami combtárogató gépen, persze sokszor meg-megállva, és közben telefont nyomogatva, nyilván. Meg el kell csevegni a pasijukról. Meg a sportkrémről, és a fehérjekoktélról, amit óra után fognak inni.

Majd egy óra téblábolás után hazamentek, közben meg nyávogtak, hogy "ma alig csináltunk valamit".

A narancsbőrük mennyiségéből ítélve nem csak ma. De tényleg: ennek így mi értelme van? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr6714240653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása