kémes okoskodás

2017.08.05. 18:37

Faternál találtam meg tiboru Kémek krémje című könyvét, amit kölcsönöztem, és át is futottam rajta menten. Konklúzió:

1. Kémnek lenni nem életbiztosítás, sokan "tűntek el" vagy haltak természetellenes, gyors halált. Akkor már inkább a szerződésírás.

2. A téma önmagában érdekes, a történelem és a titokzatosság is tetszetős, de az ilyen gyűjteménykötet nem nekem való, mert nem tudok kellően elmélyedni minden cikkben.

3. A szerző humorosnak szánt kis megjegyzései, amelyek néha hosszabbak voltak az érdemi részeknél, nem kicsit idegesítettek. És ezek végigkísérték a könyvet. Értem én a viccet, csak nem mindig szeretem. A fickó humora fájdalmas, én mondom.

Nem leszek kém.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr1812722154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása