napló: kockulok...

2016.04.01. 20:25

Olyan sokoldalú leszek lassan, mint egy gömb.

A mai napot pl. coacholással töltöttem, ami azért vicces, mert 1. nem értek az érzelmekhez, 2. nem értek az emberekhez, 3. nem értek az emberek érzelmeihez. Azért meghallgatni problémákat, együttérzően hümmögni és vállat lapogatni beleéléssel nagyon tudok. Néha azt hiszem, ez pont elég is. Azért elgondolkodtam azon, hogy miért a fiúk szoktak inkább így megzuhanni, vagy mutatni a sebezhetőbb oldalukat, pedig pont tőlük elvileg pont nem várnám. Vagy azért tűnik így, mert velük többet beszélek? Nem tudom. De így van. Persze egymásnak nyilván nem állnak neki nyígni, egy lánynak meg el lehet mondani, ha ki vannak borulva. Jólesik ez a bizalom és segíteni is igyekszem, csak néha nem tudom, hogy elég-e, amit teszek értük.

Aztán kockulok is, ami aztán tényleg durva egy humán nőtől. De ez van. Lassan olyan természetességgel beszélek log fájlokról, admin felületekről, extra attribútumokról, meg archiválási ütemezésekről, mint aki tudja, mit beszél. Rémisztő. Pedig amúgy nem vagyok egy tech-lány. Nagyon nem. De mindent meg lehet tanulni, ha van egy kis belső késztetés. Bennem meg mindig van tanulnivágyás. Ez valahol jó dolog, mert mindig bele tudok futni olyan új dolgokba, amiket el lehet sajátítani. Így nem unatkozom sose.

A sporty lawyer énem is ugrándozik mostanában, néha így "megugrik" a motivációs szintem, és úgy kell kényszeríteni magam a pihenőnapok beiktatására. Ami egyrészt szintén ijesztő, hiszen fényévekre vagyok a korábbi lusta önmagamtól, másrészt nagyon jó érzés, hogy hova jutottam el. Most épp jógában fejlesztek (tiszta jógamatyi lettem... illetve yogini), érzem is a javulást. Párhuzamosan pedig javul a futóteljesítmény is. Van összefüggés. Szóval hepiség. :)

Cheering up music for everyone:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr608553214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása