Mindig megdöbbenek az emberek hülyeségén, beleértve a sajátomat is.

Mert ugye lehet szidni az érzéketlen/tahó/mufurc/bunkó stb. embereket, de hát ennyi erővel párhuzamosan szidhatom saját magamat is, hogy én hülye/lúzer/ostoba/fajankó miért állok még mindig szóba velük, miért veszem magamra a problémáikat, miért teszek nekik szívességeket és így tovább, hogy újra és újra megbántsanak és telesírhassam a kispárnám olyan ostobaságok miatt, minthogy beszólnak/elfelejtenek/keresztülnéznek rajtam/nem foglalkoznak a dolgaimmal/átgázolnak rajtam stb.

Külön bosszantó, hogy mindez csak nekem probléma, mert ugye a bunkó nem veszi észre, hogy éppen érzéketlen gyökér volt, illetve ha mégis, nem érdekli vagy elüti valami bugyuta magyarázattal, hogy fáradt vagy stresszes. Ami valójában persze hazugság, csak kinek lenne érdekében kimondani egyszer az igazat, hogy a bunkó valójában nem törődik senki mással, csak saját magával és a saját igényeivel? Senkinek. Nekem sem.

Kezd világossá válni, hogy a hiba az én készülékemben van, amiért ezeken gyötrődöm. Ki tud egy jó szerelőt?

Igazi SOAD hangulat: Angels deserve to DIE!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr898466030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása