napló: ne tanulj, tinó

2014.01.17. 19:33

Van kádam. Örülünk.

Tudtam futni. Ennek is örülünk, mert azt jelenti, hogy mégsem vagyok még ANNYIRA reumás.

Annak nem örülök, hogy kezdek teljesen meghülyülni. Most írom a vélhetően utolsó dolgozatot, és ellenőrzés közben ezt találtam:

"A szabály méltányos is, megfelelően szubszumálhatóak alá a deliktuális kárfelelősségi tényállások."

Én írtam. Pedig az erdészek között már kezdtem egész értelmesen beszélni!

Mindjárt vége, időszerű is... nyüzsgős péntek a négyzeten.

Ja, WOD a barkácsboltos eladó bácsitól, aki így szidott valakiket: "A ló nyalja meg a szemüket!" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr605766327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása