napló: 7vége

2013.06.01. 17:37

Megjött a nutella, köszönöm. Szerintem vizsgáig el is fog fogyni. (Nem vicc!)

Az alapjogok és állami szervek kezdik kiszorítani a hasznos infókat a fejemből (pl. bevásárlási lista), úgyhogy ideje lesz a végjátéknak, mert ez így nem vicces.

Találtam pszicho sorozatot, nagyon dark, szerintem a Cicának való, de azért én is végignéztem. Ennyi egzaltált hülyét már rég láttam egy helyen, de lelkiállapotomhoz éppen passzol.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr125339174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása