ünnep rovat

2013.01.22. 18:52

Nem mondom, hogy majdnem elfelejtettem, erről mindig megemlékezem. Ünnep van, kedveseim, mindenki olvasson el legalább egy verset. Borús hangulatomhoz most Ady illik, de szabad vidámabbat is keresni.

Ady Endre: Mosolyogj . . .
 
Mosolyogj az én vakságomon
Hogy a fehért is feketének látom,

Mosolyogj halálos vágyamon
Hogy az életből a halálba vágyom.

Mosolyogj, hogy oly sokat sírok
Hogy én a könnyeimmel írok.

Mosolyogj, hogy fáradt a testem
Hogy az útszélén összeestem.

Mosolyogj tikkadt, bús dalomon,
Hogy én csak a halált dalolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr175036274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása