napló: I feel the heat...

2012.07.10. 20:16

Hűűű, de rég nem írtam. Kicsit elbandukoltam az alapbeállított könyvezésről, nem mintha nem olvasnék, csak nem mindig van ihlet írni. Főleg nem olyanról, ami inkább szórakoztató, mint irodalom (Lotti öröksége), tiszta depi, hogy örülök, hogy kivégeztem (Kaffka M. háborús naplói), vagy éppen zavarba ejtően szókimondó és mindfuck érzést nyújtó (Lady Chatterley's Lover, bár a nyelvezete zseniális). Rájöttem, hogy ha valami csak kevésbé jó, arról sokkal könnyebb írni, mert lehet fikázni. Igen, szánalmas vagyok, tudom...

Viszont ami valahol megint az univerzum rendjét mutatja: a fodrászom spontán beközölte, hogy Vonyarcra megy nyaralni, mert az tökjó. Vonyi a világ közepe, érted? Ahol van a Feri, meg minden... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr464643289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2012.07.11. 20:02:52

Már tényleg nem sok. Ahogy mondani szoktam, fél lábon is.
süti beállítások módosítása