mivanmá'? hétfő, mi lenne?

2012.04.10. 20:00

Itt is régen jártam, de van ez így olykor. Belemerültem ezerrel a pógárjog rejtelmeibe, ami néha (csak számomra) vicces eredménnyel jár. Pl. rajtam kívül ugyan ki gondolkodna el azon, hogy vajon a nyilatkozati elv vagy az akarati elv értelmezési alapján állott-e az a tisztelt munkatárs, aki két, szövegében és a felekben teljes mértékben egyező szerződés közül az egyikre azt írta, hogy bizományosi, a másikra meg, hogy ügynöki szerződés, és minden bizonnyal komolyan gondolja, hogy azok különböznek, jóllehet, se a Ptk-t, sem a ker.ügynökről szóló törvényt nem olvasta, és így nyilván fejfájást sem okozott neki e két szerződéstípus elhatárolása, nem úgy, mint szerencsétlenségemnek, aki olvastam ez utóbbiakat, és én hülye még el is akartam határolni a laikus agyban összegubancolódott jogviszonyokat. Következtetésem: elméleti alapjaim szépen elvágólag állnak, de a kollégák gondolkodásának a felépítménybe történő beleerőszakolása már vélhetően művészi képességeimet fogja próbára tenni. És amúgy nem vagyok fáradt agyilag. Na, olvassak még levezetésnek egy kis parentéláris öröklést, vagy inkább menjek vissza a Falra, vadakat gyilkolni? Hogy találtátok ki, hogy utóbbi nyert? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr144381623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása