család

2011.11.10. 18:02

Ha apuval írhatnánk újra a Bv. tvr-t, az jóval rövidebb lenne, és kb. arra szorítkozna, hogy a kőbányában milyen  munkarendben kell dolgoztatni az elítélteket. És nem lenne több joguk, mint kötelességük, és nem az adófizetők kemény forintjain tartanánk el őket. :) (Álmodozik.)

Voltam a MÁV-irodán. Óh, yeah, majdnem olyan volt, mint nyáron, csak kevesebb fővel, de a lényeg ugyanaz: félórát kellett várni, mert egy nő ötféle jegyet vett, három számlára. Együtt éreztem az üf-es nénivel. Ehhez képest én gyors voltam és hatékony, és mindössze három perc alatt végeztünk is, szerintem hálás volt nekem.

Hallgassunk meg együtt egy lányos zenét:

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr883368913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása