gonna hit the road

2011.07.26. 14:50

Annyira antinő vagyok: hiszti és minden további agymenés nélkül bepakoltam kettő darab (nem hajókoffer méretű) táskába, mindössze fél óra alatt. Az évek és a rutin? :) Most azon gondolkodom, milyen létfontosságú cucc maradt ki a csomagból, de sztem max. holnap derül majd ki a dolog... úgy Dombóvár környékén. De akkor már mindegy lesz.

Ma tehát még készülődés, ünneplés (már nyolc előtt kaptam az ébresztéseket!), meg az utolsó agyatlanságok elsimítása munkaügyben. Mondjuk sztem tuskóság valakit a szabadsága alatt hívogatni (én sem hívogattam senkit, aki távol volt) nem életbevágó üggyel, de mindegy, megoldottam. Majd felnyomom az illetőt a főnökénél, hogy tanítsa rendre. Gonosz vagyok! :)

Nem Chop suey, de most annyira nem vagyok metál kedvemben. Készülődéshez (vigyázz, Vonyarc, jövök!!!):

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr383100931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása