Sunday gothic

2011.01.30. 18:40

Hallgassunk egy kis darkoskodást:

Szerző: Zendrajinx

4 komment

Címkék: zene dark

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr252625826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takildi 2011.01.30. 20:58:10

Ez az egyik kedvencem.:)

Zendrajinx 2011.01.31. 20:36:29

@takildi: Sztem is nagyon jó! Letöltöttem pár albumot: jól tették, hogy lecserélték a húsipari terméket egy jobb énekesnőre. :)

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.01.31. 22:53:29

@Zendrajinx: Ellent kell mondjak. Régen szerettem a Nightwisht. Ez olyan Wishmaster korszakot jelent. Angel fall first, ilyenek. Most jön a de. De most nincs olyan karaktere a zenéjüknek, mint akkor volt. Most csak egy sima skandináv trollbanda, amilyen van másik 500. Sajnos szerintem ők is leengedtek egy kicsit. Már korántsem olyan Karaj a zenéjük. Elmúlt az az idő, hogy meghallom az Elvenpath-t és lecsüCsülök a gyönyörtől. Nincsen büszkeségtől Dagadó keblű énekesnő, az együttes tagjai sem vesznek Fel sálat, és az arcuk sem elég Sertés. Én meg nem vagyok akkora Marha, hogy meghallgassam őket.

Zendrajinx 2011.02.01. 19:52:21

@trezeguet20: Én meg szeretem a dallamokat, na, ének-zenei múlt beficeg. A túl sok hörgés nem tesz jót a zenének. Szóvicceskedésért pedig egyes, ülj le! :)
süti beállítások módosítása