napló: the sporty lawyer

2015.12.03. 19:52

Miután a héten több hét után először egy kiakadt hétfői napon engedélyeztem magamnak egy pihenőnapot (borral) az edzések alól, elgondolkodtam.

Hogy mennyire meg tud változni az ember, ha akar. Hiszen én, aki korábban finoman szólva nem voltam valami nagy rajongója a mozgásnak mint olyannak (Churchill 4ever!!!), teljesen be tudtam építeni az életembe a sportot. Mindenfélét. Rendszeresen. Nem feladva már évek óta.

Nem azon járatom most az agyam, hogy mekkora király vagyok, inkább azt gondolom, hogy ez az ember alapvető ragaszkodása a rendszerességhez. Amire teljesen rá lehet kattanni. És ha egyszer arra állt rá az agyam, hogy akkor mostantól ez lesz, akkor ez lesz, és nem térek vissza ahhoz, ami korábban volt. Ez azért jó érzés. Még akkor is, ha úgy gondolom, hogy nem én vagyok ügyes, hanem az evolúció.

Szóval keep on moving, mert az még kiakadt hétfőkre is jó. A negyedikre ezen a héten... Igaz, hogy dupla edzés kellett hozzá, de azért csak lenyomtam az elszállt kiakadást. Yeah!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr228137700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zendrajinx 2015.12.04. 20:16:20

@trezeguet20: Ugye? :D Bár vannak fokozatok. A Balaton mellett hobbiból maratont futó, na, az tényleg undi. Ahelyett, hogy lángosozna... :)
süti beállítások módosítása