napló

2014.04.21. 17:59

Ma volt dupla edzés és túléltem egy konyhai sérülést is, mert kemény vagyok. Illetve a hulladékgazdálkodás hőse voltam azzal, hogy szerintem a kukába és nem mellé kell dobni a szemetet. A lakótelep legzöldebb tagja, hurrá. (Állatok laknak is, kétlábúak, bezony!)

A balkonszettet is összedobtam unalmamban, fájdalmasan keveset kellett csak csavarozni rajta, semmi izgalom. :( Legközelebb valami bonyolultabb puzzle-t veszek.

A vikinges könyv második része sem lett jobb. Még átrágom magam rajta, aztán jöhet a szurkálódás, ha nem lesz jobb a továbbiakban sem...

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr726066431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása