napló: nutella

2013.05.30. 14:03

Nem vagyok egy édesszájú, de most egy üveg Nutella kéne.

Voltam boltban, de persze nem vettem, mert hát minek, eddig is (úgy az elmúlt tíz évben) megvoltam nélküle.

Valaki hozzon egy Nutellát. :(

A közigtől nem lettem jobban, bár így az Iván-féle sallangok nélkül egészen tanulható. Sem egy irányítás-vezetés-felügyelet elhatárolás, sem egy közigazgatás hallgatása sehol. Üdítő. (Nem annyira, mint egy roséfröccs, de azért...)

Kicsit ez van:

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr105335944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása