napló

2013.04.19. 19:24

Épp kivégeztem egy könyvet, úgyhogy fogok majd írni, csak nem most. Az első hét a paradicsom után egy kissé ütős volt, úgyhogy zombieland van ezerrel, majd igyekszem visszaéledni, mint a kamasz zombis filmben, de azért az el fog tartani egy darabig. Kaptam nagyoncoolnagyonhasznosnagyonkedvezményes kártyát jegy helyett, meg egyetemi kérdőívet, amiben rákérdeztek, "hogy volt". Jól bepontoztam a tutit. :) Most zen zümmögés, meg béke meg sunshine, ma már nyár volt egészen, szeretem! (Kicsit hiányzik a tavasz, de nekem ez is bejön. Lassan elérem az üzemi hőmérsékletet! Király!) Holnap társadalmi munka, azért egy kirándulás jobban feküdne, de ez van. Naptejet elő!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr975235495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása