rhapsody

2013.02.18. 20:53

Ahogy a kolléganő mondta: boszorkány vagyok. Vállalom. Most éppen azért, mert hihetetlen jóstehetséggel megállapítottam már 7:40-kor, hogy a mai nap egy hétfő lesz, annak minden nyűgével és nyilaival. És lőn. És ez a kis süsüke még nem átall csodálkozni. Édes naiv ártatlanság! Pedig mindössze a meg nem nevezett erdészettel volt gondja, amit már igazán megszokhatott volna.

Nekem viszont csak egy idióta akadt ma az utamba, de miután elküldtem melegebb éghajlatra, már jobban érzem magam.

Este zen, most kilazultan törpölök a holnapi napon, hogy mit kell csinálni a túlélés érdekében. Kezdetnek be fogok pakolni némi fánkot, amit tesó sütött. Nem árthat meg.

Ui: A statisztika szerint valaki rendszeresen reggel hat körül olvassa a blogomat. Melyikőtök ilyen kis kedves, hogy én vagyok a reggeli első gondolata...? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr225087705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása