rhapsody, wod stb.

2012.03.29. 19:19

A holtpont után már nem annyira rossz, csak úgy közepesen. Még lelket is ápoltam... régen rossz, mi? :) Azt persze megmondhatná valaki, hogy anyámnyi nőszemélyek miért nekem sírnak, amikor sem megértő, sem nagy léleképítő nem vagyok, de ez már ilyen rejtély marad. Rem. azért nem fognak teljesen rászokni.

A mai napnak két tanulsága volt: 

1. Muldernek igaza volt: TRUST NO ONE. (Including yourself.)

2. Tesónak is biztos igaza van (wod): "Anita, veled csak a baj van."

És még a Rómába is belenéztem: a conditio sine causa ma nem jutott eszembe. Szégyen.

Ráadásként hallgassunk egy kis Metallicát (biztos, hogy teljesen rosszul vagyok, miért nem mindjárt Kispál lett, atyaég!):

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr574348579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2012.03.29. 21:57:01

Metallica??? Itt???? vááááá! :)))
Micsoda kellemes meglepetés. Bár sajnos már nem emlékszem pontosan, hogy mit tartalmazott a Kedves Utcai Alaptörvény büntetőjogilag a Metallicára, de azt szerintem nem mindősítette pozitívan, hogy a kispállal került egy mondatban megemlítésre. DE ez csak jogászkodás. A tény: Metallica itt. :))))))))

Zendrajinx 2012.04.02. 18:23:57

@trezeguet20: Alaptörvényben büntetőjogilag? Micsoda izgalmas közjogi halmazat! :)

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2012.04.02. 20:50:47

@Zendrajinx: Ez a Kedves utcai alkotmány, 3/3-os többséggel alkották, így jó ahogy van. :):):)
süti beállítások módosítása