wod

2011.10.30. 20:47

Muter kihozott egy jogászoknak/ról szóló Murphy törvénykönyvet, amibe belelapoztam, és jókat röhögcséltem rajta (igen, kezd kiütközni a tanulás okozta beszámíthatatlanság...). A következő normát magaménak éreztem:

A paranoia egészséges. A cinizmus kötelező. :)

És nem én mondtam!

Moodra nézve meg újra elgondolkodtam, hogy miként lehet ennyi nyomorult, tetves társadalomra veszélyes magatartás, amire mind-mind tényállás kell a Btk-ban? Egyik-másik iszonyat. Nem is tudom, az-e a rosszabb, ha csak a törvényt tanulom, vagy az, ha a könyvet is hozzáolvasom, ui. az előbbiben semmi rizsa, de magyarázat sincs, ergo agybaj, a másik meg néha olyan eszmefuttatásokat tartalmaz, amitől a hajam is égnek áll, és itt pl. elég azt a példát megemlítenem, hogy a jármű hatalomba kerítésének azon esetét, amely másnak öntudatlan vagy védekezésre képtelen állapotba helyezésével valósul meg (btw: ez mekkora jogász modorosság, anyám!!!), nem bírja mással, mint a nemi erőszaknál kifejtettekkel magyarázni. Hogy jön ez ide??? Csak nincs valami összefüggés a vén disznó szerzők és a tankönyv eme szövege között...? :) Szóval ilyenek. Meg a margóra tett vicces megjegyzések még egyetemről, mint pl. Per aspera ad astra, benyomva a vesztegetés után. Igen, amikor azt hittem, hogy Bünti Ágival véget ér az "aspera".

Nem ért...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr253341067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása