virtuális antidepresszáns

2011.02.22. 18:47

Amikor már mki azt mondogatja, hogy nézzem újra a Ponyvaregényt, én meg ellenállok, mert ANNYIRA most mégsem vagyok szarul, akkor azért elgondolkodom, hogy vajon mennyire lehet elborult fejem mostanában. :) Úgy tűnik, eléggé, de hogy feljöjjek egy kicsit a gödörből, és legalább kitekintsek a szélén, még ha kimászni nem is sikerül, hát, álljon itt nekem és mkinek, aki szereti, vagy szüksége van, néhány vidító nóta:

Nyár, lányok, Amerika:

 

 Higgy önmagadban:

 Törj össze valamit:

 Ez ilyen let's rock (mellesleg: fuck, hogy nem lehet normális klipet találni hozzá):

 

Ugrálós, partizós:

 Szintén:

Befelé fordulós:

Szerző: Zendrajinx

7 komment

Címkék: zene feelgood

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr752681307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.02.22. 19:59:35

Hát ez most őszintén meglepő. Nem gondoltam arra, hogy valaki hallgat SpidertBaitet. Arra meg aztán végképp nem gondoltam, hogy valaki ismeri a Guns és a Bon Jovi által elnyomott Skidrow-t.
Minden tiszteletem. Komolyan.

éjtin end lájf tu gó:
www.youtube.com/watch?v=9qHWJML0Skg

Zendrajinx 2011.02.22. 20:19:53

@trezeguet20: Mindenféléket meg kell hallgatni, és csak aztán rámondani, ha szar. :D
Adalék: Sebastian Bach még a Gilmore Girlsben is feltűnt. Csakhogy képben legyél, mi mindent kell tudni róla...

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.02.23. 08:51:40

@Zendrajinx: Ja jó. A GG-s csatlakozópont fontos. Most már minden a helyére került. Különben tényleg nagy GGfan vagyok. Van a gépemen vagy 500 giga.... A múltkor leszedtem egy sorozat első évadját, Supernatural a címe. Nagyon nem néek sorozatokat, de az a megfontolás/sejtetés vezetett, hogy állítólag olyan ikszaktás a dolog. (Max CN-t nézek.) Szóval amikor kérdeztem a társaságban, hogy ismerik-e az Odaátot, a Bettibarbi azt kérdezte vissza, hogy az-e az a sorozat, amiben a Gilmorelányos gyerek játszik? Kiderült, hogy igen. A Sam játszik a GG-ben.
Összefoglalva tudásom:
-Az egyik csaj játszott a Sin cityben, ahol utalás is történt vissza a sorozatra, mert a kiscsaj többször is hívta az anyját telefonon.
-Játszik benn a Supernatural Sam.
-Szerepelt benne a Skidrow énekese és Paul Anka.
-Van benne town meeting, ami olyan mint egy közmeghallgatás.
-És a személyes kedvencem: Én vagyok az apád, Luke.:):)
Gyűlik az infó, lassan tényleg nekiállok megnézni.:D

Zendrajinx 2011.02.24. 18:06:04

@trezeguet20: Supernaturalt én is nézek, de nem annyira X-aktás, max., ha úgy vesszük, hogy két Mulder van. :D
És igazán nyugodtan megnézhetsz egy-két GG-t, nem lesz tőle semmi bajod. Ajánlom pl. a táncmaratonos részt, az nagyon állat!

takildi 2011.02.24. 21:42:41

@trezeguet20: Supernatural rules!!!!!! Imádom! Tényleg nem X-aktás, de nekem nagyon bejövős. Most már megy a hatodik évad belőle.

Ja, és a GG-ben van egy rész, amikor Lorelai azt mondja Luke-nek: "Átálltál a sötét oldalra Luke" :) Kihagyhatatlan.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.02.25. 12:16:51

@Zendrajinx: Megnéztem 6 SN részt. Hát tényleg nem sok köze van az X-aktákhoz. Most egy ideig szüneteltetem a nézést, kicsit meguntam, majd lehet, hogy újra rákapok. A szereplők közül nagyobbik a jobbarc, a kisebbik a nyálas, valahogy nem csodálkozom, hogy pont ő szerepelt a GG-ben.:)

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.02.25. 12:20:18

@takildi: @Zendrajinx: A GG nézéstől valószínűleg tartózkodni fogok. Bőven elég az, hogy a sógornő jelöltemnek le kellett tölteni 700 évadot. Emellett ti is elláttok bőségesen GG-s információkkal.

Követem a mester által kijelölt utat. Tedd vagy ne tedd, de ne próbáld.
Én nem teszem. :D :)
süti beállítások módosítása