Úgy tűnik, egy kicsit lemaradtam mostanság a blogolással, bocsika. Szóval az úgy volt, hogy a múlt héten még mindig a költözéses mizériákkal "játszottunk", minek következtében azért (idegesítően apró és ineffektív lépésekkel) haladunk egy működő iroda felé, így már van telefon és net és úgy-ahogy számítógépek is. Úgy-ahogy. HR-ileg kicsit szétesettek vagyunk, meg Iván is órákat tudna tartani a nem hatékony vezetési és irányítási rendszerünkről meg egyebekről. Ja, és az EBH is tudna csemegézni nálunk... Nem részletezném a változatos módokon megnyilvánuló diszkriminációt. Küzdök a jobb lehetőségekért. Nehéz.

Hogy valami jó is legyen, szülinapoztunk is, melynek ürügyén egy tonna olvasnivalóval gazdagodtam, azaz alapanyaggal a bloghoz. Huginak hála, csupa masszív darab, amikkel elleszek egy ideig. :) Királyság... Majd írok róluk, egyelőre emésztem a pszichopata darabolós könyvet, ami annyira gusztustalanul tárja fel az emberi lélek sötét oldalát, hogy az nekem már kicsit sokkoló volt, persze hát általában nem bírja a kis lelkem a kínzós-gyilkolós-terroros cuccokat, nem is értem, mért érdekelt ez a regény. Pedig állítólag én kértem. Legközelebb cenzúrázzátok a kívánságaimat. Köszi.

A hétvége is pöpec volt, megkezdődött a focivébé, melybe ugyan még nem lendültem bele teljesen, de azért remélem, a meccsek színvonalának emelkedésével ez is bekövetkezik. Mondjuk az is igaz, hogy nehéz úgy fanatiknak lenni, hogy jó, ha a napi háromból egy meccset be tudok húzni a "nézettségi listámra". Eddig leginkább a vuvuzela-láz érintett meg belőle, amelynek kapcsán az internetes közösség is fel-felhördül, ilyenkor olyan jó érezni, hogy nem csak én vagyok egy utálkozó, kekec, kellemetlen emberke, de mások is azok! :D LE A VUVUZELÁVAL!!! TILTSÁK BE! MOST!

Viccet félretéve: egyszerűen megdöbbentő, hogy egy egy dolláros műanyag vackot tradicionális afrikai hangszerként akarnak marketingelni, amikor ennek az egy, azaz egy darab hang (ill. zaj) megszólaltatására alkalmas kis izének nyilvánvalóan semmi köze nincsen sem a zenéhez, sem a hagyományokhoz, sőt, szerintem Afrikához se annyira. Az, hogy az afrikai stadinokban nem tudnak normálisan szurkolni, az ne legyen már az egész világ baja! Nem lehet nyugodtan végignézni a meccset, mert a több tízezer ostoba állat néző által keltett hangorkán olyan alapzajt jelent, ami élvezhetetlenné teszi az egészet. Utálja tehát mindenki, ahogy kell, a FIFA meg csak széttárja a kezét, hogy jaj, hagyomány. Anyádat. Inkább a kisebbség rémuralma a többség felett. Afrika örüljön, hogy kapott egy vébét, a vuvuzelát meg dobjuk már a szemétdombra, ahová való! Uff, én beszéltem.

A hétvége amúgy nem volt rossz, bár meg kell mondjam, hogy a Sétatéren felbukkanó mintegy kétszáz fős, sikítozó tinikből álló, szökőkútban pancsoló hordát szívesen kihagytam volna, amiből látszik, hogy menthetetlen zajfasiszta vagyok... :D A rosé jó volt, a fiúk szerint a roséfröccs is, de ezt csak félve jegyzem meg, mert az erősen pink italtól enyhén néztek csak rájuk furán... ez van. :) A kellemes "derégtalálkoztunk" dumálásba meg sikerült úgy belefeledkezni, hogy még az állítólag fergeteges POSZT-záró eventről is lemaradtunk... ami mi is volt? Tűzijáték vagy lézershow? Who cares? Az egyiket utálom... meg a másikat is. De biztos nagyon tuti volt!

És a mai napra felírt szó: vamzer. Jelentése: társait a rendőrségen feldobó bűnöző. Mindig tanulunk valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr172084397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2010.06.16. 07:54:45

Szertném a hagyománytisztelő, szurkoló, és a meccsen fergeteges hangulatot teremtő társaim nevében kifejezni a véleményem:

www.spitorswallow.co.za/blowme.php

Zendrajinx 2010.06.17. 13:29:10

Hm... mire is jó a "moderál" gomb?

penumbra1984 2010.06.24. 00:22:16

"Afrika örüljön, hogy kapott egy vébét..." pfff...
süti beállítások módosítása