napló

2012.12.30. 10:50

Végre kész. Megírtam az évértékelést. Evés közben jön meg az étvágy: egy hete próbálok összerakni hozzá két értelmes mondatot, ahhoz képest most meg egy oldal lett. (Szegény főnök!)

A tegnapi film (többek közt) ez volt. Kicsit értetlen vagyok, hogy miért blockbuster, nekem valahogy nem jött át a nagy filozófiai mondanivaló, amit állítólag hordoz. Persze lehet, hogy csak nem figyeltem eléggé, de most úgy érzem, három órát elvett az életemből ez a film. Piros pontért meg lehet mondani, hogy miért jó a cucc.

(Ui.: Hacsak nem az a rész a lényeg, hogy 'Our lives are not our own... etc.' Maybe. Ezért a három mondatért viszont, ami kb. ötször hangzik el a filmben, nem kellett volna ilyen hosszú sagát forgatni.)

Szerző: Zendrajinx

1 komment

Címkék: film napló

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr794987514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2012.12.30. 11:44:15

Tuti át fogom pörgetni még párszor, hogy találjak benn értelmet. Engem inkább a látvány fogott meg. Utoljára én a Forrás című filmmel voltam így, h megnéztem, és "Naezmiaf***volt?" Bár az legalább nem volt 3 óra.
süti beállítások módosítása