1. Múltkor az Ádi által idézett idióta lapok között megtudtam, hogy vércsoportom alapján mit kéne (és nem kéne) ennem a vércsoportdiéta szerint (iszonyú hasznos, olyan, mint a Pink izé), viszont tegnap megfeleltem neki, ti. volt ősember menü (vadat vaddal), jóóóóóó volt. (És a kísérő nedűk is hatékonyan javították a csapatszellemet.)

2. Kicsit le vagyok maradva az olvasmányokkal, mentségemre szóljon, hogy a Háború és béke van soron, ami egyelőre egy kicsit mócsingos, a 300 oldalon, amit eddig elolvastam, több volt a szereplő, mint Sienkiewicz Özönvízében, az pedig egyrészt nem semmi, másrészt kb. jegyzetelni kéne, hogy ki kicsoda, mert néha elvesztem a fonalat. (Tudom, egyszerű vagyok, mint a szög.)

Azt hiszem, nem voltam ma egészen magamnál, mert eszembe jutott a Bt-t olvasván, hogy esetleg írok az olvasott jsz-okról, igen, ez már valóban szánalmas. (Jelzem, ez a kódex egészen értelmes, vagy már én vagyok ügyes, és nem ijedek meg olyan szavaktól, mint "előkutatási terület"  meg "tervtérkép" és "rekultiváció".)

A bányakapitányságon ma valaki megint azt mondja, hogy "én nem vagyok jogász, de...", és belül felsikítottam, mert tudtam, hogy akkor most jogászkodni próbál majd az illető, távolról és ügyetlenül, ahogy ilyen mondatok után ezt csinálni szokták "okos" emberkék, aztán mondanak valami bődületes baromságot. (És mit kell csinálnom ilyenkor? Úgy van: csöndben vagyok és nem szólok be.)

Virágkötő akarok lenni.

3. Kész az összes süti. Finomak. Jöhet a karácsony.

4. A végére Fruttik, mert az mindig kell. Viszonylag jó minőségű koncertfelvétel, bár azt nem adja vissza, ahogy ez a szám a legjobb: a koncert végi ráadásban, a tömeg közepén állva, totál felpörögve, szívből üvöltve.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr484973752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása