sűrűsödés

2012.09.30. 18:51

Elég sűrűre sikerült a hétvége, még ha nem is tudtam mindenhova eljutni, ahova kellett volna, de a vis maior az vis maior. Jó volt a barbizás, nagyon helyre kis bulit csinált a csapat, még a srácoknak is tetszett, pedig végig "jobb-láb-iz-balláb"-aztak. Az angyalos étteremben jól főznek, és roségirl lettem (this is a word - from now), aki tud, az tud. Volt itt borzalmas szombat esti magyarkodásba oltott üvöltő dimenziózene, amitől se élni, se beszélni nem lehetett, köszi a szervezőknek, biztos ilyen fesztivál kell, nehogy már jól érezze magát valaki. Inkább igyunk, mi? Láttunk olyanokat, akiket nem kellett volna, és voltak egyéb furaságok is, de mindenen túlléptem. A depis ügyvéd úrnak innen is üzenem, hogy köszi és cheer up! Mindenkinek köszönöm az élményt, jó kis hétvége volt, tényleg. :)

Végül egy morzsaparty recept, avagy hogyan ürítettem ki ma a hűtőből a maradékokat:

Hagyma, zöldpaprika és erős paprikás szalámi, amit enni nem volt olyan jó, jól összevágtam, olívaolajon megsütöttem, metélttel összeforgattam, belemorzsoltam a maradék jó adag, reggelire alkalmatlan fokhagymás házisajtot, meg reszeltem rá egy kis trappistát, hogy legyen azért normál sajtélmény is, bors, só, jó étvágyat.

Friss almás pitével. Szerintem tudok.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr954811897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása