Végül eljutottunk egy koncertre. Megállapítom, hogy a PFZ tényleg jó, sőt, a Kodály Központ is nagyon tetszett, olyan szép tágas és levegős, nagyon kellemes. Az akusztika mondjuk a "túl jó" kategória volt, amikor még a karmester lélegzete is hallatszott, de üsse kő. :)

Egy rakás magyar szerző, még egy ősbemutatót is kaptunk a nyakunkba, de egyáltalán nem volt rossz. Az volt béna, amit annak vártam: a Bartók-darab. Azt kihagytam volna...

A műsorban nem szerepelt persze a körítés, így hosszabb volt, mint amire számoltunk, de nem volt gond. Csak egy beszéd volt, az is rövid, és mindössze három politikai utalás meg két történelmi tévedés volt benne, ami nem is sok egy narancsos forradalmártól. :) A közös Himnusz-Szózat éneklés zenekarral meg kórussal kiegyensúlyozta. (Ált. furcsán érzem magam, ha közösségben éneklem ezeket, mert a "közönség-közösség" többnyire nem veszi a fáradságot, hogy elénekelje ezeket, ami nekem fura, itt meg érdekes módon mki énekelt. Wow!)

Ma szépültem, mászkáltam, tavaszi nagytakarítottam és beszereztem egy-két beszerzendőt (versenyeztetés nélkül). A jogi könyvesboltot megint kifosztottam, bár cégjog továbbra sincs készleten. Nem baj, elvégre a kis zrt-m így is elvan, csak úgy vélem, a boltosok nem veszik elég komolyan a vizsgámat! :)

Akarok még napsütést!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr714320755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása