ünnep

2011.11.26. 16:42

Bár hivatalosan nov. 17-én megnyitottam a karácsonyi szezont, azért a teljesen totál hivatalos nyitány mégis az, amikor összerakom az adventi koszorút. Ez utóbbi idén viccesen alakult, valahogy nem volt ihletem a bizbaszboltokban és díszárusok bódéinál, úgyhogy mindössze négy darab kék szalaggal és anyu által elkövetett fehér, de csillámporos-csillagos mintás gyertyákkal és egy szalmakoszorúval indultam neki a műveletnek. Ahhoz képest most a koszorú egy lila muszlinba csavart, ezüst gyöngyökkel és kék szalagokkal meg fehér gyertyákkal feldíszített kis műremek lett, úgyhogy ezennel jól vállon is veregetem magam. Annyira belejöttem a díszítésbe, hogy akkor már anyuval felaggattuk az ajtódíszeket és egyéb kis izéket is, aput meg addig egrecíroztattuk, amíg megtört és elkezdte már ma felrakni a fényfüzéreket. :) Becsomagoltam néhány ajándékot, megírtam a lapokat, azt hiszem, nagyon jól állok.

Évadnyitó zene:

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr303413380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása