ünnep rovat

2011.10.01. 09:32

Ma jubilálok, egy éve iratkoztam be az alsegéderdész képzőbe. Ezalatt megtanultam, mi az kacor, a szálalás, a tarvágás, az elegyes erdő, az újulat, a sarang, az apríték, a pellet, a rekalcitráns és ortodox magvak, a szórt likacsú és a gyűrűs likacsú fafajok közötti különbség és így tovább. Tanultam egy adag közgázt is, már nem vagyok olyan reménytelenül jogász, mint egy éve, sőt, már néha felfogom az üzleti döntések motívumait is.

Amit nem láttam még: az erdészeteinket és fát. :)

Amivel a cég gazdagodott általam: Néhány kötelmi jogi jogintézmény gyakorlati alkalmazása, mivel állítólag máshoz nem értek. Plusz a mosolykommandós lúzer sc-s agresszívan kedves lényem.

Nem is tudom, ki járt jól. :) Mosolygós zene a vad 90-es évekből, én meg megyek dógozni:

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr53269320

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: "Hétvégére" rovat 2011.10.01. 18:32:40

Küldöm minden ma esti csapat-tagnak, ünneplőnek! Mindenki fogyasszon el egy viszkit/gint/P-t/fényt/jégert/kakaót (mindenkinek vérmérséklete szerint) a kedvemért pontban 22:30 kor. Kocc!Keep on dancin!Hella Good No DoubtAz erősebben bemozdulóknak mond...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása