A kisvasúti napot jól levezettük pezsgővel meg politikailag inkorrektált dalfeszttel, és jól fel is húztuk magunkat. Bár én a magyar sorstragédiát azért nem éreztem a dologban, de az tény, hogy nagyon-nagyon kilógott a lóláb, hogy ki hogy szavaz, meg hogy kit nyomnak. Hogy miért nyomják, az rejtély maradt, mert ha még a nagyik meg is szavazták volna a kis svéd hülyegyereket, az OK, mert beleillett a nemzetközi pop mainstreambe. Na, de hogy az incestus gyanús azer duó hogy nyerhetett, azt már nehezebb megmagyarázni. (Vagy könnyű, de azért nem szívesen gondolok arra, hogy az európaiak szeretik a ferdeségeket...)

Mindenesetre gazdagabb lettem néhány információval Stefan Raabról, aki nem azonos a Zehn Kleine Jägermaister énekesével, mert ő a Hier kommt die maust nyomta, ha nem tudnátok, ill. a Viván volt arc, ek. meg afféle elborult fritz feje van és az is. Nem is értem, miért nem szeretem a fritzeket. :) Házi feladatot is kaptam, mert Hugi, az ügyeletes poplexikon szerint teljesen vállalhatatlan a tudásom a 90-es évek leggázabb zenéi körében, és fejlődjek, legyek szíves, mert le fog tagadni. Úgyhogy megyek Youtube-ozni, mert meg kell néznem néhány fiúbanda számot. Még azt sem tudtam, hogy melyik klipben színes ingesek a Backstreet Boys tagjai, OMG!

Addig is hallgassatok jó zenéket: Kati a király(nő) és különdíjas a kis szöszi izlandi különítmény, a fülbemászó jazzdallal!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr152904944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.05.15. 14:49:01

Csatlakozom az Ildihez. A hulladék is része a kultúrának.

www.youtube.com/watch?v=PEDdx-5ItX4

Zendrajinx 2011.05.15. 16:16:25

@trezeguet20: Biztos... :D És a helyedben nem Ildizném, mert felszeletel, mint Uma a Kill Billben a rosszakat!

takildi 2011.05.15. 17:34:11

@trezeguet20: Na igen, Ildit annyira nem komálom, de egye fene elnézem neked, mert hozzám csatlakoztál.:)

Neked Anita küldöm ezt a tegnapi nap emlékére, mert mintha erről is lett volna szó:

www.youtube.com/watch?v=gqY94S7g6Q8

trezeguet20 · http://wttj.blog.hu/ 2011.05.15. 19:02:56

@takildi: Ma is tanultam valamit. Még egyszer elnézést.
süti beállítások módosítása