napló: szakmázás

2013.05.20. 12:45

1. Ismét megtettem egy lépést az alkotmányjogásszá válás rögös útján. Átrágtam magam dr. Czink Lóránt jegyzetén. Ööö... az, hogy Pázmányos, elég sokat elmond, ugye? Az hagyjál, hogy nem teljesen naprakész, ez a mai forradalmi jogalkotásban alap, de hogy a lezárás időpontjához viszonyítva sem tud hatályos lenni, azért az egy kicsit gáz, nem? Stílusa a szakmai szövegekhez viszonyítva is unalmas és száraz, sehol egy Bon voyage! vagy valami. Az különösen irritáló szerintem, ha egy szakkönyv nem veszi a fáradságot, hogy megmagyarázzon valamit, hanem a szerző felírja a címet, aztán beidézi a jogszabály szerinte releváns fejezeteit. A jogtárat én is meg tudom nyitni, ahhoz nem kell PhD fokozat. Kicsit kiábrándító, de hát úgy kell nekem, miért nem veszek normális jegyzetet. Most üldözhetem a tételsor fennmaradó részét egy másik könyvben, ui. az okos kiadó szerint az önkormányzatok nem képezik részét az alkotmányos berendezkedésnek, és a közig könyv tárgyalja őket. Mi van?! (Ja, és a legjobb: a szerző képes volt Bruhahát idézni, mint szaktekintélyt. Anyám, borogass.)

2. A tanulás mellé fel kell vérteződni lélekerősítő dolgokkal is. Mindenféle természetes "drogokat" kipakoltam (magnézium, koffein, vörös áfonya meg zöld tea). Talonban tartok továbbá jó filmeket, az esti kiakadás idejére. Az a gond, hogy mostanában már minden lövöldözős, maffiás filmet megnéztem, ami elérhető volt (a Keresztapától a Gengszterosztagig), így már egyrészt alig maradt valami, másrészt már unom őket. Kéne valami lányosat is nézni, csak azok nem vezetik le az agressziót.

3. A láncfűrészes szomszédot ki fogom nyírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr455308196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása