wod, napszava, mood

2012.04.18. 20:09

Ezt Z-től loptam, kurvajó: "... hirtelen lesz vége, mint amikor az állandóan túlórázó osztályvezető a vállalati bulin kap stroke-ot." (Mondjuk jövőmre nézve nem túl kellemes kilátás...)

A napszava a sercli, aminek jelentésén még polémia van (update: kenyércsücsök), illetve visszatértem a Codex Alimentarius Hungaricihez is, amit már eszméletlen régen nem hallottam, és milyen boldog is voltam nélküle. (Hogy a kerjog mennyire nem hiányzik! Ellenben ha lett volna rendes agrárjogunk, most mennyivel kevesebb bajom lenne. Az élet igazságtalan.)

Moodra nézve valahol a "miért keljek fel holnap?" környékén mozgok, nem volt ez egy boldogan ugrálós és tapsikolós nap. Ez se. Biztos nekem vannak túl nagy igényeim. Egy nap, amikor nem szól be senki, nem hülyéznek/aláznak le? Hm...? De jó lenne...

Ja, és még Szt. Ivót, Szt. Ritát és az Erőt is mozgósítanom kell holnapra a Cicának. Hajrá!!! Sűrű nap lesz, avagy csomópont a tér-idő kontinuumban, ahogy a Doki mondta a filmben. :) Igyekezzünk túlélni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr674459654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása