életjel

2010.11.07. 17:13

Webbkettes énem nem múlt ki, csak felfüggesztette magát és szünetet tartott az eljárásban. Adni kell életjelet néha, amit adok is, csak egy kicsit nehéz annyifelé szakadni, ahágyfelé nekem mostanság kéne. Illetve nehéz még ezzel a szellemi bloggyerekkel is foglalkozni esténként, amikor annyira belevetettem magam az erdőbe, hogy már-már magam is fává válok. :) Vagy legalábbis facsemetévé. Vagy alsegéderdésszé (köszi, Jóska!), amit szintén csak több fokozatban érhetek el mint titulust. De haladok felé keményen.

Jól vagyok ám ott az erdőben, nem kell aggódni értem. Olvasni is olvasok, mostanában is, csak megírni nincs ihletem, merthogy... hát, hol ezért, hol azért.

A múltkor túl hosszan akartam írni valamiről, de majd írok róla rövidebben, ha odáig jutok, aztán meg olyat olvastam, amitől csak a gyomrom fordult fel, és nem akarok a leírással foglalkozni. Nem akarok több kínzós-belezős-megerőszakolós könyvet olvasni mostanság. Inkább csak simán gyilkosos-nyomozóst. Vagy inkább még azt sem. Most Jane-hez tértem vissza, aki mindig biztonságos dolgokról ír, ezért nagyon szeretjük őt. Ahol az a legnagyobb gondja az embrekéknek, hogy kihez menjenek teázni délután. Milyen békés is ez, nem? Mit is olvastam még? Ja, igen, volt egy pikáns regény is, de hogy írjon az ember szellemesen egy szellemes könyvről, ami nem szól másról, minthogy egy eleve bukásra ítélt kapcsolat bukását látjuk meg végül? Nincs benne nagy fordulat, de érdekesen adják elő. Az erkölcsiség boncolgatása meg nem szép dolog, elvégre nem vagyok megmondóember. Annyira...

Szóval majd fogok írni, de ma inkább csak az episztolák terén mozgok, főleg, hogy valami olyanra kéne válaszolnom, amiben forralt borról esik szó. Szívemnek kedves téma, el is fogok zarándokolni a Ferencesek utcája felé... :D Reszkessetek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr12431359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása