Bizonyos dolgokat egyszerűen nem tudok megérteni.

Biztos az én hibám.

Buta vagyok, mint a föld.

Esti mailolvasgatás közben tűnődtem el azon, hogy vajon mi az oka annak, hogy egyes barátaim egyszerűen nem bírnak leszokni arról, hogy smapeket, körmaileket, meg vicceskedő kis pps-eket küldözgessenek. Kifejezett kérésem ellenére, mert már eddig sem voltam rest külön amitt emailt írni, hogy lécci, hagyjatok már ezzel a vacakkal, miért kell teleszemetelni a netet a baromságaitokkal, és ha már csináljátok, akkor az én postaládámat miért nem lehet kihagyni??? Én se szórok üres csokispapírt a más asztalára, nemhogy a postaládáját tömjem ilyenekkel.

Miért nem lehet odafigyelni egy kicsit másokra?

Csak úgy filozófiai síkon kérdezem... választ nem is remélek. :D

Le a spamelőkkel! Uff, én beszéltem!

A bejegyzés trackback címe:

https://akik-olvasnak.blog.hu/api/trackback/id/tr632631765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása